12 brain/mind learning principles in action : Teach for the develoment of higher-order thinking and executive function / Renate NummelaCaine... [et al.]
Material type: TextLanguage: English Series: ; V. 1Publication details: Thousand Oaks, : Corwin Press,, 2016Edition: พิมพ์ครั้งที่ 3Description: 300 : 27cmISBN: 9781483382722: Subject(s): Brain 0Learning Physiological aspects Learning, psychology ofNLM classification: LB 1025 T971บรรณานุกรมรูปแบบ APA: วิทยาศาสตร์สุขภาพบรรณานุกรมรูปแบบ Vancouver: 0Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|---|
หนังสือวิชาการ |
BCNB Library
ติดต่อกับทางห้องสมุดได้ที่ LINE OFFICIAL |
วิทยาศาสตร์สุขภาพ | LB 1025 T971 2016 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 00066044 |
Browsing BCNB Library shelves, Shelving location: Main Library, Collection: วิทยาศาสตร์สุขภาพ Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||||||
LA 132 พ976ป 2557 ฉ2 ปรัชญาการศึกษาเบื้องต้น / ไพฑูรย์ สินลารัตน์ | LA 132 พ976ป 2557 ฉ3 ปรัชญาการศึกษาเบื้องต้น / ไพฑูรย์ สินลารัตน์ | LB 1025 H496I 2015 Innovative teaching and learning in primary schools / Des Hewitt and Susan Tarrant | LB 1025 T971 2016 12 brain/mind learning principles in action : Teach for the develoment of higher-order thinking and executive function / Renate NummelaCaine... [et al.] | LB 1025 ช379ร 2558 ระเบียบวิธีสอนทั่วไป /โดยชาญชัย อาจินสมาจาร | LB 1025 ช379ร 2558 ฉ2 ระเบียบวิธีสอนทั่วไป /โดยชาญชัย อาจินสมาจาร | LB 1025 ช379ร 2558 ฉ3 ระเบียบวิธีสอนทั่วไป /โดยชาญชัย อาจินสมาจาร |
Includes bibliographical references and index 1. Getting started -- Part I: The first foundationalelement: relaxed alerthness -- 2.Why relaxed alertnessprovides the optimum emotional climate for learning --3.Complex learning is enhanced by challenge and inhibitedby threat, helplessness, and fatigue -- 4.The brain / mindis social -- 5.The search for meaning is innate --6.Emotions are critical to patterning -- Part II: Thesecond foundational element: orchestrated immersion incomplex experience -- 7.Creating the richest learningenvironments using immersion in complex experience --8.The brain/mind processes parts and wholes simultaneously-- 9.All learning engages the physiology -- 10.The searchfor meaning occurs through patterning -- 11.Learning isdevelopmental -- Part III: The third foundational element:active processing of experience -- 12.Helping learnersdigest and consolidate learning -- There are at least twoapproaches to memory -- 14.Learning engages both focusedattention and perpheral perception -- 15.Learning is bothconscious and unconscious -- 16.Each brain is uniquelyorganized--17.Mind interconnectedness in mind
1
วิทยาศาสตร์สุขภาพ
0
There are no comments on this title.